lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-03-22 07:45:09 i

Morgon har det varit sen sex i dag ca. Trött som bara den för att Jonathan har varit vaken 2ggr i natt å längre stunder än vanligt. Förkylningen har hållt mig vaken också så att det känns så där. Jag känner mig som om jag blivit manglad. Funderar på att lägga mig en stund när jag kommit hem, för att få energi och ork till att göra det sista in för i morgon. Frukost i magen å nu äter Jonathan av sina bullar. Han är så stolt över dom å tycker dom är goda :). Han bjuder gärna inte på dom så vi får se hur det går i morgon. Morgon dagen den kryper sakta på, inte långt kvar nu. Å ångest och lite panik kryper på ännu mer. Jag har ingen lust eller ork men att det är bara å le och hämta ork. Tänk vad vissa kan göra att man mår skit. Men människor man inte vet vart man har dom brukar kunna ta all energi i från än. David tyckte att jag skulle fira mig för att han inte fira sin. Men det sa jag NEJ NEJ NEJ till inte ha massa folk som inte vill komma här å man ska sitta med ett falskt leende och framför allt dom. Nä vill inte bjuda folk som pratar sin skit sen bakom ryggen och framför allt om sånt dom inte vet ett dugg om. Tack men nej tack. Så att nästa gång efter detta är snutta å det är 4 månader dit å tack gode Gud för lite avstånd. Nä nu ska jag fixa till skrutten å mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela