lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-03-12 09:04:03 i

Japp halv sju blev det morgon här. Och lika ont som när jag somna. Snutta är hemma i dag med för ont i magen. Är det inte bättre till i morgon får jag ta kontakt med Vc åt henne. I dag blir det att försöka orka plocka lite och fixa. Det behövs, fattar inte hur dammigt det kan bli på bara några dagar och allt grus å lera som dras in från hallen den ska vi inte prata om. Så att det blir å pyssla lite och pyssla om snutta med. Jonathan skulle vara med pappa ute i dag en stund och det är bra. Jag var ute igår med med han en stund men fy fan på ren svenska trodde ansiktet skulle sprängas i bitar. Ååååå vad jag vill bli frisk nu så att det kan åter gå till det vanliga och normala. Hmm frågan är hur det ska gå nästa vecka om jag börjar praktiken då?? Jobba med detta blir inte skoj. Men att det blir å knapra Ipren och se glad ut. Jag hoppas det kommer bli bra detta och att det leder till något bra :). Missa ett mess igår kväll från min bästa vän. Ååååå jag har så sjukt dåligt samvete över det. Och när jag svara så fick jag inget tillbaka :(. Ännu mer dåligt samvete kan jag lova. Sånt som händer. Oj oj vad tiden går fort, nästa vecka fyller vår son år och då ska det bli kalas. Blir att baka mm försöka hinna om inte annat. Nä nu ska jag kolla pannan och sen fixa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela