lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-03-05 07:10:10 i

En jävla förkyld morgon på ren svensks. Jag har vaknat flera gånger av att min hals ömmat och att näsan varit igen täppt. Plus att man blivit väckt av sonen som vaknar och gråter så i natt blev det 5ggr som man blev väckt av han. Så att sliten som bara den ja det är jag kan jag lova. Idag ska Petrus komma, Davids bror och dom skulle ev åka till traktor skroten i Linköping. Så att jag å skrutten blir ensamma en stund. Men att det finns alltid något att göra. Får passa på och vila när han gör det sen för att orka med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela