lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-03-04 07:14:07 i

Japp morgon och en halv trött sådan, Jonathan har sovit bättre än nätterna innan :) och det är skönt det. Men att trött är man i alla fall. Snutta är lite sur på mig för att jag har sagt i från om att äta i tv-rummet. För sen blir det att Jonathan ser det å då ska han med och sen hade vi flötiga Jonathan händer Som dekorerar den nya tapeten. Ingen större lust med det kan jag lova. Förkyld i hela skallen har jag blivit också, så det gjorde det mindre roligt att vakna. Suck då är det min tur att vara sjuk också. Aaaaaa allt Jonathan får japp det ger han mig och sen gick det runt en stund :(. Inget skoj alls men så är det att ha små underbara barn :). Små mulet och kyligt ute är det men att jag kan se att solen tränger fram med en stråle inte helt men den försöker med det :). Skrutten hemma i dag då så att det blir å ta hand om han, han ska även få följa med å handla det vi ska :). Hoppas bara den finns kvar och att den går in i bilen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela