lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Plock

Publicerad 2013-03-16 13:38:34 i

Ja i morse blev det tidigt och frukost med. Sen bar det av ut och hålla på med veden. Sen blev det lunch och nu sover skrutten. Alla som skulle komma å vara med å fixa veden kom givet vis nu när jag är inne å inte kan vara med ut. Blir vell dom vanlig kommentarer att jag är lat å håller mig undan. Men det är bara att låta dom prata sin skit då. Men jag kan förstå också hur illa det ser ut nu. Skrutten han sover som sagt och det är frågan hur länge ?? Igår somna han 16.00 och sen sov han till i morse. Så att det märks hur länge det blir. Tystnaden hörs här hemma så tyst är det nu när han sover å jag är ensam. Prata med snutta förut hon ringde och det var bara bra med henne men hon saknar oss sa hon :). Hon är då söt min lilla snutta :). Håller på å eldar som bara den för kyligt är det inne och jag måste diska mm också. Plocka å dona som vanligt blir det nu och dammsuga. Får se om han vaknar av det eller sover vidare. Fint väder är det i alla fall och det piggar upp lite :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela