lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Segt

Publicerad 2013-03-28 20:39:07 i

Nu är det bra segt å sömnigt här på snippen. Sytt gardiner och myst. Efter det tog vi en lång lång lång promenad kan jag lova. Var ute i nästan 3 timmar å gick. Å snacka om att jag har ont i mina tassar nu. Mina gympa skor är värdelösa på grund av att dom är hur slitna och nötta som Hellst. Så att öm i fötterna och blåsor till Max aj aj aj aj kan jag lova. Så att promenad i morgon blir det inte :(. Jo klätt påskris har vi gjort också. Jag och skrutten har gjort allt detta i dag :). Snutta var med Anna-Elisabeth hem å dom gick påsk tanter :). Lite dåligt sminkade bara men hur söta som Hellst :). Mm i morgon vill hon gå igen så att jag får se hur det ska gå med tanke på mina fötter :(. Aj aj aj aj aj aj aj :(. Snutta sover gott nu och det gör skrutten också och deras pappa också. Bara jag vaken å nästan pigg.

Kommentarer

Postat av: ✪ Tessie

Publicerad 2013-03-28 22:38:35

Sv; Har haft det riktigt mysigt och bra med min älskade familj. I morgon blir det att fira med vännerna! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela