lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Snart dags

Publicerad 2013-03-03 15:31:34 i

Japp denna dag den har gått också och man är rätt sliten. Nätterna känns lika långa som dagarna nu när han är sjuk. Han vaknar till och från hela tiden och är Lessen å orolig. I natt fick jag slita av han pyjamas och i med Alvedon och öppna fönster så att han skulle kylas ner lite. Jag får nog ta och ringa Vc i morgon å kolla vad dom säger om det hela. I morse sov han ganska länge men att natten hade varit lååååååååång kan jag lova. Vi hann nog inte mer än slå upp ögonen så hörde man hur det knacka på dörren och det var barba. Så att det var ingen slapp morgon här inte. Fixa i oss frukost och sen byggde jag och skrutten lego i en timma om inte lite mer. Sen blev det städa och greja å han var ganska nöjd ändå :). Sen åt vi lunch men det peta han bara lite i, så att ätit för mycket under denna dag har han inte :(. Sen gick vi ut en stund och jan var super glad över det kan jag lova. Sen gick vi in och fika å nu sover han en stund :). Han kommer nog få fortsätta göra det trots att jag ska till Mjölby, david får vara inne med han medans jag är borta. För att han behöver få sova ut så att han sover bort skiten han fått. Brr kallt ute trots att det är sol och plus grader ute. Men att det blåser som bara den kan jag lova, halv storm nästan och det är synd. Men att det är fint ute när solen lyser. Fy vad jag är trött nu och jag hade gärna gjort skrutten sällskap i sängen. Men som sagt jag ska åka och hämta snutta och sen handla lite som behövs. Hmm tror att han vaknar nu igen, hans hosta den är inte å leka med kan jag lova. Och igår hosta han så dant att han till slut kräktes upp slem som bara den. Undra vad detta kan vara igentligen? Orolig som bara den för han nu men att jag får ringa i morgon å se vad som sägs. Kan ju hoppas på att dom vill kika på han å se. Det vore guld värt för mig och framför allt för skrutten. Finns inget värre än när dom små blir sjuka för dom kan ju inte tala om vad som e fel mm. Jaha ja nä nu börjar det dra ihop sig för att åka. Så att ha det bra så länge nu :)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-03-03 15:42:55

Sv; Mars är en bra månad! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela