lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Soffan

Publicerad 2013-03-07 12:49:46 i

Japp nu har jag satt mig i soffan med en kopp kaffe och papper å en filt. Känner mig som en mosad vatten melon. I morse när jag vakna så ville jag bara dö, ont över allt och näsan ska vi inte prata om :( vaknat till och från flera ggr i natt och inte alls sovit bra. Så i morse gick det på låg varv. Jonathan vakna när jag klev upp för att väcka snutta å få iväg henne. Han var i sitt roliga humör igen, så att man hade god lust att köra skallen i sanden eller nått. Åt frukost och när vi ätit klart så tog david med han ut å greja. Dom körde lastaren ååååååååååååå det älskar Jonathan hur mycket som Hellst. Jag skulle ha vilat men när jag fick se hur det såg ut så var jag tvungen att städa och vädra. Jag vet inte om det bara är jag eller fler där ute. Men jag har fått för mig att städar jag när någon är sjuk så städar jag bort det. Är säkert inte så men det känns bra för mig. När jag precis var klar kom dom in mina två älskade pojkar :). David tog en snabb fika och sen åkte till Anders som bor i ur skogen. Han behövde hjälp med klyven och att sätta upp stegen på taket. Så att han blir nog borta till kvällen det tror jag allt. Jag och skrutten började göra lunch men då mitt i allt somna skrutten på min arm :). Så att jag fick laga klart det och nu står det och väntar på att han ska vakna så att vi kan äta. Snutta kommer inte hem efter skolan utan ska med Anna-Elisabeth hem och jag ska hämta henne där kl 16:45 och sen blir det upp till Hanna en snabbis och prata lite och hämta filmen så blir det att titta på den sen hemma :). Fint väder ute, hur fint som Hellst men jag orkar inte gå ut. Helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela