lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Tappa suget

Publicerad 2013-03-10 20:27:44 i

Tappa suget helt efter att fått veta en sak. Känns som det kvittar helt och luktar bara bekymmer känns det som. Fan man får aldrig vara nöjd eller vara glad över något. Benen undan sparkade och på ruta ett känns det som :(. Aaaaaaaaaaaaaaaaa orka med skiten som finns, nae det gör man inte mycket till. Känner mig som ett barn som inte vet vart vägen kommer sluta eller vilken väg man ska gå. Finns alltid olika stigar att välja och varje gång är det lika svårt. Kände mig så lycklig, glad, levande och kände mig inte värdelös lika mycket. Men nu är det lika motigt lika mörkt och lika jävla värdelös som innan. När ska det vända för mig? När ska det bli ljusare och förbli så ????????????? Ja det åter står att se. Men det är kul att det går bra för andra igen :). När man stannar upp och tittar sig om kring så står man i mitten av och är osynlig. Man ser alla gamla vänner och nya glada, levande och man ser hur bra det går för dom. Är jag den ända som det går åt helvete för hela tiden. När man ser dom så ler man och en tår rullar lätt. Man undrar om man skulle bli saknad??? Alla lever ett underbart liv, jag ja jag står kvar och stampar. Åååå jag avundas er så så så mycket. Vi är 4 syskon och för alla tre har det gått bra. Alla utom mig jag är det svarta fåret igen som ingen vill va med. Har ingen kontakt alls med dom. Ser man varandra på stan så vänds blickar bort och man lossas som om man aldrig sett dom tidigare eller nått. Man undrar hur dom har det men det får jag veta av pappa. Och det går bra för dom, jobb, hus, mm mm så att det glädjer mig. Nä det är mig det går käpp rätt fel. Ellinor valde att lämna man och barn å mig å många andra för att det inte funka. Ska det ......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela