lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Vc klart

Publicerad 2013-03-04 13:24:07 i

Då har vi varit på Vc och det är en vanlig förkylning med en otäck hosta så att jag behövde ej vara orolig. Men orolig är man alltid för sina barn. Varit och handlat det vi skulle har vi hunnit med :) bild på det senare. Lunchen och disken avklarad också så det känns riktigt bra måste jag säga. Snutta kommer vid tre så att över drivet lång tid är det ej kvar :). Jonathan kommer bli lycklig av att få leka :). Han har ganska stor energi mellan varven när han vill. Får se om han ska vila lite snart så han kan ladda sina batterier igen :). Gubben har åkt till Linköping för att lämna tidrapport och tvätta bilen min :). Han skulle även kolla om dom visste hur länge till han skulle gå permiterad. Så att vi får se vad dom sagt, annars har han svetsat på skopan så att det skulle gå att spräcka stock med den och det verkar funka fint det. Så att snart blir det att kapa ved igen :). Han får lite gjort men ännu mer om inte barba skulle ringa typ 100ggr om dagen och bara prata skit, och dom slutar ju aldrig heller att prata fattar inte. Mesta dels av tiden pratar han med barba eller så är han här och då hinner han inte mer än åka så ringer han. Fattar inte hur mycket det kan vara att säga hela tiden heller. David och jag får en lugn stund på kvällen sent, men då ligger jag och halv sover så att då kommer jag inte ihåg vad han sa. Men men det går vell över kanske. Sitter med en kopp kaffe å myser men jonathans humör börjar tryta rätt bra nu :( kanske behöver sova en stund. Så att jag ska ta och fixa det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela