lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Bort glömd

Publicerad 2013-05-28 06:27:06 i Allmänt,

Ljust nu är man nästan klar för att kunna åka och jobba. 
Men inspiration finns inte och man funderar på hur systemet funkar igentligen. 
har mailat, ringt, mailat, ringt men Inge svar alls och man har inget hört. 
Först igår fick jag svar efter 2veckor, men inte utav henne utan av någon annan som bara tala om att hon ville ha mitt personnummer så hon kunde kolla vad som skrivits. 
Min vanliga handläggare hade ej varit i tjänst på två veckor så att det var därför. 
Och först nu var det någon  som kolla hennes mail grrr. 
Så att något möte, hjälp, ooch massa svar på mina frågor det kan jag glömma för att det är ingen som sats sig in i mitt ärende och nu hinner ingen ta tag i det. 
Så att jag går miste om ett jobb och jag får gå hem på fredag och bli lika jävla värdelös soM jag var innan. 
Känns inget bra alls och jag funderar på om det är okej att dom gör så här och att jag ska behöva lida och komma i kläm för vad som hänt med henne? Har dom inte i system att det ska finnas någon som hoppar in och sätter sig in i dom brådskande fallen?
jag är bara så så så jävla ledsen och jag känner mig helt jävla tom. 
LITA INTE PÅ NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela