lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Dag flytt

Publicerad 2013-05-24 23:34:52 i Allmänt,

Ja i dag har dagen flytt sin kos och den har varit rätt lugn :)
Sov lite för länge i dag, men att är mor och son sjuka så är det inte så konstigt om man sover. 
Min hals är inget direkt att leka med, men att man kämpar på. 
Vakna vid tio och låg kvar å myste en stund med sonen :) 
Och det uppskattades kan jag lova, klev upp och fixa frukost och sen ringde jag Anita. 
Hon blev super glad och prata på i godan ro, känns bra att kunna glädja någon :)
Efter det drog jag ett mess till min underbara bästa vän Hanna :) och bad henne ringa mig. 
När hon ringde kom vi fram till att jag å skrutten skulle komma runt fem till henne å fixa lite. 
Sen efter det blev det bus å lek med min son :)
Vid ett tog vi lite lunch och efter en kort stund kom david hem och då prata vi lite och fixa med llite av varge. 
David skulle iväg runt samma tid som jag, han skulle med min far och fixa i stugan och det blev inte som dom tänkt sig med saker. 
Jag och Hanna prata å fixa å hade trevligt :). 
När vi åkte hem så fick vi oss ett gott skratt, äldre som inte blir vuxna alls. 
Hanna du vet vad jag menar. 
Handla på östenssons och sen bar det av hem med Hanna :)
Blev kvar en liten stund :) och skrutten lunka om kring :)
När vi kom hem blev det att fixa med trädgårds saker och elda. 
Fint blev det i alla fall, och skrutten nöjd. 
Gubben å barba kom efter en stund å Jonathan försvann. 
Jag ropa och ropa men inget svar alls, men en stund svara han, han sprang lös i bilen så den var inte vacker alls när jag fick ut han ur den. 
Så att jag tog en kaffe och var lite sur mig själv för att glömt stänga dörren. 
Dammsuga av golven och sen bar det ut till bilen, det ända positiva jag kunde komma på med att glömt stänga var att bilen blev stor städad i alla fall. 
Nu ska jag dunka skallen i kudden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela