lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Disig morgon

Publicerad 2013-05-31 06:15:19 i Allmänt,

God morgon!
Fy vilken disig och trist morgon, tycker mig se lite dimma och skit :(
Men vem vet?
Vädret kan ju bli bättre :)
David åkte nyss och jag ska väcka ungar om en halv timma. 
Min mardröm har börjat, dessa flugor har vaknat och jag hatar flugor kan jag lova. 
Dom surrar och surrar sätter sig på än och väcker barnen grrrr. 
När man ska äta så är dom där, sover är dom där, vad man än gör så är kräken där. 
Fy vad jag är trött nu, men att det går nog över med kaffet :)
Sista dagen och det blir nog vid två jag slutar och åker hem. 
Kändes bra att åka och att få komma bort. 
Ska förbi cykel gubben i dag och kolla hur det går med Hannas cykel och om jag kan ta med den hem. 
Då skulle hon bli så glad så glad :)
Idag när jag kommer hem blir det att åka till Motala och kolla på rusta och hämta gunga och grejer till att fästa det med :)
Blä måste trimma runt huset mm i helgen blä Inge roligt alls det, men det blir fint sen :)
Hanna panna ska få utbildning i första hjälpen i dag på sitt jobb. 
Så att sen kan hon rädda och det känns trygt hmm undra hur det ska gå om det är en riktigt riktigt snygg kille?
Tänk om hon blåser för mycket då? 
Ha ha ballong blir det av han då ;)
Nä vars det är viktigt att kunna sånt och veta vad man gör när man gör det. 
Flickorna förlorade igår 3-0 men att det blir nya tag sen :) 
fy skulle lagt ut lite bilder, men det har bara runnit på och tiden ej funnits där. 
Får ta tag i det i  helgen. 
Ha det 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2013-05-31 18:32:01

Ho hette Little Annie..plastdockan....hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela