lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Disigt

Publicerad 2013-05-02 06:21:56 i Allmänt,

Vakna halv sex utav klockan som hela tiden skulle ringa ;). Så att det var bara att gå upp å se glad ut. Vilket inte är så lätt i dag kan jag lova. Ögonen svullna utav nattens tårar för jag somna när kl var ca 02:00 sen vakna igen utav skrutten som vakna. Och nu klockan som ringde ihärdigt och ville att jag skulle upp. Vädret sänkte mig bra också när jag titta ut, kallt, disigt och det ser ut att regna när som nu. Vart tog det fina vädret vägen åt? Suck vad sorgligt att inget kan få vara fint. Barnen sover ännu och dom ska få sova tio min till i alla fall. Trodde Jonathan skulle sova hela natten med  tanke på att han var vaken från 07.30 till 22:00 men inte det inte. Men han sover gott nu suck nu när det är dags att snart vakna. Jag hade gärna sovit mer jag också men jag har 2 dagar kvar att jobba sen helg. Och nästa vecka 3 dagar sen går jag hem för alltid tyvärr. Hatar detta men att händer det inte ett jävla under så är det så. Och jag brukar alltid alltid ha sån jävla otur med saker så att det lär inte komma ett under. Nu har vi glas till förbannelse och det går åt här. Diska igår en hel del men att det blir å diska mer i dag och lite mer än igår är det kvar. Hopp nu regnar det suck. Nä dags att ta tag i det hela och få upp dom  
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela