lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

En djungel

Publicerad 2013-05-15 12:38:45 i Allmänt,

Kollar runt efter avslutningskläder till barnen men det finns hur mycket som helst och det är så mycket barnen behöver :(. Bilstol, kläder, fotbollskläder, uteleksaker, skor, ja hur mycket som helst och jag får bara mer å mer å mer å mer ångest för var dag och jag håller på att bli tokig. Hatar att inte ha jobb och en bra lön. Jag fattar fan inte hur man ska få ihop det över huvud taget. Aaaaaaaaaaaa skriker ihjäl mig snart. Har hittat lite, nu ska snutta titta på det och bestämma sig för vilket. Idag ska jag hämta henne så att hon kan lämna tillbaka boken och så jag får hoppa in och handla lite. Jonathan sover gott han tvär slockna i soffan när vi kolla på tv. Trött liten hjälte är han. Ge han en macka när han vaknar så att han håller sig den stunden vi e borta. Vädret är skit i dag med suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela