lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon

Publicerad 2013-05-06 06:18:52 i Allmänt,

Vilket underbart väder vi har :) varmt å gott när man redan vaknar :) mmm det gillar jag det. Lite trött å sliten men att nu sitter man ju med en god kopp kaffe så att då blir man nog piggare :). Barnen sover ännu, men skrutten låter lite så att han börjar nog vakna till. Igår var det underbart väder så hela familjen höll på ute hela dagen. Blev en hel del gjort och lite bus mellan varven med barnen :). Mina barn bara älskar att vara ute så att dom var glada å nöjda :). Satan vad klippt gräsmatta gör mycket. Igår klippte jag hela alltet igen och det blev bra. Så att nöjd med det, blev lite gjort bland blommor mm så nu är det bara buskar och stenar som ska bli fria från ogräs. Sista veckan i dag å det suger som fan kan jag lova, men inte mycket alls att göra åt det. Suck vad jobbigt men att man får ta och bita ihop och göra sitt bästa. Idag blir det att sluta tidigar för jag ska på kvart samtal med snutta. Så att då får man se vad bomben blir ;). Nä ta och fixa lite och sen få upp mina barn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela