lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma :(

Publicerad 2013-05-27 09:53:12 i Allmänt,

Ja då var hemma i dag med :(
Jonathan är inte riktigt frisk, hans hosta är inget att leka med :(
Väntar på att Vc ska ringa :) dom ska ringa  runt halv elva till mig. 
Men att vi får hoppas på att dom vill titta på han. 
För jag vill inte riktigt skicka iväg han när  jag inte vet vad det kan vara. 
Jag hoppas att dom tittar på han. 
Morgonen har varit seg, han har inte velat göra något och äta har han inte varit sugen på. 
Tjata om pizza men att det har jag ingen att ge. 
Är rätt mycket go i han men hostan slår ut han :( 
vc ringde nu och 14:15 ska vi vara där och dom titta på han. 
Nä göra lite nytta nu 

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-05-28 00:04:30

Sv; Tackar! Jag kunde inte låta bli dom.. 4a st fina glas så dom fick följa med hem hehe..
Ja det har vart dåligt på bloggandet för min del några dagar nu, får bli bättre! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela