lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma igen

Publicerad 2013-05-21 15:03:27 i Allmänt,

Då är vi hemma :) 
Och trött blir man av att handla lite och busa. 
Var på återvinningen men att det var en liten besvikelse. 
Dom hade inte alls så mycket som du brukar ha och inga roliga saker :(.
Men att jag hitta ett par kort byxor till snutta och ett par skor till skrutten å tröja. 
Men att mycket mer hitta jag inte och ingen ro alls att leta mer heller. 
Jonathan var inte rolig, sprang runt i hela lokalen och han härja som bara den :( dom som jobba sa att det inte gjorde något men att jag kände att det var pinsamt och jobbigt som bara den. 
Ta mig dit någon annan dag och titta när man är barn ledig när man nu är det. 
Östenssons och Apoteket gick smidigt och fort. 
Han gick runt med sin egna kundvagn och roligt hade han. 
När vi kom hem så fika vi lite och efter en liten liten stund så somna han vid köksbordet. 
Han gör det ofta nu så att det verkar som om jag missar när han blir trött. 
Regn regn regn är det ännu och det är inget roligt alls. 
Nu är man en riktig
Röd tott igen :) syns inte så bra men rött är det :). 
Älskar färgen och jag trivs som bara den i den. 
Nä ta och göra lite nytta igen, suttit och slöat nu en stund.  
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela