lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma

Publicerad 2013-05-14 14:05:00 i Allmänt,

 ja då har dagen gått snart :) jag har varit hemma hela dagen med min son för att han är sjuk. Vädret är dock ej det bästa men att jag har fått en hel del gjort :). Jonathan har legat och sovit av och till hela dagen lång. Så att då har jag stor städat och jag har även fixat i den tillfälliga garderoben som jag gjort. Har blivit att man bara har kastat in kläder bakom skynket och till slut har det bara blivit katastrof. Men nu har man fått det fint :) ska bara fixa några säckar till och sen märka upp dom. Håller på och lagar mat nu för fullt, snutta ska på träning så att hon behöver lite mat i magen innan. Jonathan han sover gott igen och sliten. Han somna när jag höll på och torka golv så att jag duscha mm efter det. Skönt att  få duscha i lugn å ro och sen få sitta ner lite. Blir lite intensivt när han är sjuk :(. Har hittat en grej på nätet som jag ska  fixa till han :). Han kommer bli så så så glad över den :). Försöker att mublera om på mina appar men man blir ju aldrig nöjd ju :( så att jag ger upp nu i några dagar och försöker igen sen. Fy både ser ut och känns som om regnet hänger i luften men vi får hoppas det inte blir regn med tanke på flickorna som ska träna. Fy nu kommer regnet :(  nä ta och fortsätta fixa mat 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela