lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-05-31 22:41:30 i Allmänt,

Kvällen är kommen till vår stuga och sent har det blivit. 
Vi har hållt på ute som bara den och vädret helt underbart :)
Varit i Motala och hämtat grejer och fixat så att nu blir det snart klart. 
Har hållt igång som fan bara för att slippa tänka på det tråkiga och jobbiga. 
Jag sa aldrig hej jag klarade inte det så Pelle skulle hälsa till dom. 
Men att det har varit tyst och tyst. 
Det kommer bli konstigt på måndag  att inte åka till jobbet. 
Men att jag över lever och får kämpa på så gott det går. 
Pelle tyckte att vi skulle hålla kontakten mm mm men att det vet jag med att så säger man och det blir aldrig så i alla fall. 
Men det låter ju bra i alla fall. 
Skrutten sover och 1 gunga har kommit upp nu :) han kommer bli så glad i morgon när han ser att den kommit upp :)
I morgon blir det lite av varge :) så att det ser man fram i mot :) 
Fy trött å sliten är man nu så att jag kommer nog sova snart :) 
Liter bilder bjuder jag på också :) känner att jag är lite snål på det.
men att blir det för ofta kanske ni tröttnar ;)
Imorgon blir det 2 gungor till som kommer upp. 
Bara att hoppas på bra väder och lika fint som i dag. 
Skulle vara härligt om det kunde bli så
Lördags mys i morgon och det ser man fram i mot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela