lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lediga

Publicerad 2013-05-21 10:46:23 i Allmänt,

Ledig i dag, var 
nte planerat men så blev det. 
igår sa Maggan att i morgon är det studiedag. Hmm mm oj okej, jag hade totalt glömt det så att  det blev lite panik och hela vägen till jobbet fundera jag på vad Pelle skulle säga. Dåligt samvete och ont i magen sa jag det till han. Men att det var inga bekymmer alls. Och han sa att det är sånt som händer. 
Så i dag är man ledig, Jonathan är på bra humör men jaqueline är på dåligt humör som vanligt. 
Varit det sen hon vakna :( så att mitt humör tryter det med mellan varven. 
Men att så är det med tonåringar och tjejer. 
Jag har små plockat och fixat lite, vädret är inte det roligaste men att man får göra det bästa av det. 
Regnar regnar regnar regnar hela hela tiden och grått å mulet till Max ute. 
Kan tro att det är sen kväll ute :(. 
Jag färgar håret nu och eldar, kände att man kunde fixa det när man är tvungen att va inne. 
Funderar på att åka till återvinningen och titta lite men att vi får se hur det blir. 
Beror på ungarna och humöret mm ja lite av varge. 
Snutta har träning i dag men att det blir en speciell träning :).  
Jonna Andersson från lfc och landslaget kommer till flickorna och tränar dom super spännande ska det bli :). 
Får hoppas vädret blir bättre bara :) 
Jonathan haft kul en stund och målat fint :) 
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela