lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lek och mys

Publicerad 2013-05-15 09:37:00 i Allmänt,

Lek och mys är det nu på morgonen :) Jonathan har piggnat till så att i morgon blir det jobba :). Vet inte men att suget på att jobba det har dött känns det som, känns nästan lite jobbigt att åka dit. Kan bero på allt strul tror jag och den konstiga stämning som var i måndags. Men att jag får åka dit och kämpa på. Hoppas på att det är bättre då. Irriterad på appar i dag ordentligt, tradera har varit strul länge nu och besviken på det. För det uppdaterar sig inte om man inte budar. Så att slut priset kan man aldrig vara säker på. Och igår kom det mail när jag blivit över bjuden, den brukar säga till om det. Buda på ett par skor men jag gav upp, Inge kul när det inte funkar och mitt bud var 50kr men det kom upp då att jag blivit över bjuden. Men slut priset var 50kr. Jävla skit app. Besviken på appen blogg.se tar hundra år att ladda upp en bild och rätt som det är så står det att det inte gick att få in inlägget. Ja då får man gå ur och logga in igen och göra om det. Har man tur så blir det publicerat då efter 3-4 minuters snurrande och tänkande. Blä för appar som inte funkar. Så jag går in via vanliga Inter sökningen och skriver. Suck tur man har en gullig son :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela