lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lite allmänt

Publicerad 2013-05-29 23:33:05 i

Vilken svordom använder du mest? Helvete & Jävla Skit

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.30

Var köper du dina matvaror ifrån? Storhandlar på maxi eller city gross
Mitt i veckan handla är på östenssons i Vadstena

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar bara kort

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Göra mig skuld fri och nya kläder till barnen

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nä det tror jag inte, i så fall har jag glömt det

När var senast någon stötte på dig? Ha ha ha ja det var evigheter sen

Vad åt du till middag senast? Kassler

Kan du vissla? Japp…

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det gjorde jag, minns inte vad bara

Äger du några popband t-shirts? Nä


När flög du senast? Har aldrig flugit

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt? Japp på en begravning, och några andra ggr också

Vill du just nu göra några tatueringar eller percing?
Nä jag är nöjd nu med allt det

Vad har du med dig in på bion? En påse polly eller gott å blandat surt/ lakrits och en fanta

Vad har du för väder? Regn regn regn regn

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Minns inte

När sov du senast på golvet? Det var ett tagsen, var i början när skrutten skulle sova eget rum

Vilken är din favorit drink? Sex on the beatch

Gillar du din boendesituation? Jag är nöjd mer än nöjd

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Oj det vet jag inte, är alltid trött

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Alltid!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 35år

Tror du på liv på andra planeter? Jag tror att det finns liv på andra planeter, även i våra vatten som vi inte känner till.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG!!

Tycker du om att krama folk? Jag har lite svårt med folk allmänt så nej bara dom i min familj, Hanna du ingår i min familj

Äger du en digitalkamera? Ja

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? En gång cherlye clamp, det var po som tyckte det

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nä det stör inte mig alls.För jag är likadan.Lovar att ringa & sen glömmer jag det.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä verkligen inte

Är du mörkrädd? Ja det är jag verkligen

Tre saker du alltid har med dig? Plånbok, bilnyckel och Jonathan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela