lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lugn

Publicerad 2013-05-13 12:26:02 i

Nu sitter man ute å njuter av solen :) grill spett är det på jobbet i dag och bara det skriker SOMMAR för mig. Jonathan febrig i natt och vakna till å från hela tiden. När gubben peta på mig i morse så sa jag att vi blir hemma. Förklarade läget och somna om. Sen när han vakna så var han väldigt pigg och på hugget ordentligt. Ingen feber inget tecken på att vara sjuk. Så jag ringde runt å tala om att vi blev sena. Snutta kom försent också för att jag glömde vecka henne :(. Men att det gick fint i alla fall och hon var glad ändå :). När jag kom till jobbet trodde jag att det skulle vara glada miner, men i stället sammanbitna miner, och väldigt väldigt konstig stämning över lag. Ingen som direkt pratar med mig och när dom pratar med varandra görs det väldigt tyst och dom små tittar på mig. Inbillar mig kanske, men det känns inte så :(. Känns som om det är något skumt på gång och att det är något fel. Konstig stämning och jag känner inte alls för att vara kvar. Lite besviken på Jenny med som inte ens kunde säga tack för skorna när jag lämna dom till henne. Men men besviken det ska men vara antar jag hela livet. Jag funderar på att dra tidigare och gömma mig i min ensam het lite. Jag känner att jag skulle behöva det. Och jag har ju inga krav på nått sett alls. Jag är ju bara praktikant så att det kvittar. Jag funderar på att inte ge mer nu utan backa lite och kolla över saker. Stanna, och titta på hur det ser ut. Nä nu ska jag sluta njuta av solen :( och gå in. Blir att plantera lite när jag kommer hem. Ska bli skönt att komma hem till min familj och bara vara jag. Saknar dom massor, se hur lilla hjärtat mår när jag hämtar han. Han var hängig när jag lämna han. Kanske borde vara hemma med han ett par dagar.
Hörs sen :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela