lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lugnt 5

Publicerad 2013-05-30 15:12:07 i

Japp då har jag varit hemma en stund.
Så att nu är maten snart klar så det bara är att värma sen.
Ska snart köra snutta till fotbollen och sen blir det att hämta runt halv nio nio i kväll på torget.
Hoppas att det går bra för dom heja heja heja tjejer :)
Ska försöka locka med gubben till ÖB och sen östenssons :) men att han är nog svår att få med :(
Men att jag ska försöka i alla fall.
Gäsp gäsp gäsp vad trött jag blev och jag skulle kunna sova zzzzzzz
Hoppas jag får sova bättre i natt och att jag kan komma till ro
Nä nu blir det att göra nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela