lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Oj oj oj

Publicerad 2013-05-09 22:03:00 i Allmänt,

Herre Gud vilken dag och natt! Jonathan har varit vaken till och från hela natten och med feber som bara den. Och i morse halv elva så hade han det fortfarande :(. vakna halv elva och trött å skrutten febrig och var inte alls på humör. Så att det blev lite gnäll å pippel under tiden jag gjorde frukost. Efter frukosten blev det att försöka fixa lite och jag städa för att det behövdeS. När jag höll på och bädda rent så somna min son med klockan. Trött å febrig som bara den kraken. Under tiden han sov så fixa jag upp nya gardiner, skicka iväg david med att handla mm. Tvätta å hängde tvätt, och fixa maten. Så synd jag tycker om han, önskar  jag kunde trolla bort det sjuka. Men kan ej :( :(  Han bada efter maten och var väldigt hängig och innan så var han ute en sväng och lekte. Han blir precis tokig om han inte får gå ut så att jag gav med mig å lät han vara ute en stund. När han hade badat så blev det mys och han tvär slockna i mitt knä. Han hade fått Alvedon mm så att jag hoppas att han sover gott nu. Jag ber för att han mår gott i morgon så jag kan jobba. Jag måste jobba i morgon för dels är det möte men även full bokat över allt. Undra hur det gick för dom i dag när dom jobba. Men att jag hoppas det gick bra, och det gjorde det nog :). Det är konst runda i ödeshög denna helg så det är mycket folk, och alla vill äta och även ha någon stans att sova gott. Vi kommer även ha öppet på kvällarna fredag och lördag pub afton :) synd bara att jag inte kan jobba och hjälpa till då :(. Men att det kommer då jag kan det :). Hoppas jag i alla fall hmm. Nu sover bädda minà barn gott och jag ska det också straxt snart nu för att jag ska jobba. Gubben ledig i morgon och snutta så det är bara jag och skrutten som ska upp å iväg. Jag hoppas att han orkar det men att det tror jag nog allt :). Snutta är inte hemma i morgon när jag kommer hem, för hon har hunnit åka då till sin hmm just det. Tråkigt som fan men inget att göra åt det :( jag hoppas helgen går fort så hon kommer hem igen fort :). Känns skönt att hunnit städa, och fixa med allt. Så att nu ska jag sova gott  God natt och sov gott , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela