lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Potatis

Publicerad 2013-05-28 10:38:59 i

Står i potatis rummet nu och skalar å skalar.
Måste säga att det är rätt skönt att stå här inne och bara ha tystnad :)
Skönt att slippa folk och skönt att se solen.
Solen skulle ju inte komma fram i dag :( sa dom.
Det skulle ju regna regna regna hela veckan lång.
Men att :) nu är den framme och man känner sig lite piggare nu.
Kul med fint väder med tanke på att dagmammorna skulle ha lite fest ute ihop med 2 andra dagmammor från Mjölby.
Så att jag hoppas dom får trevligt och att vädret håller sig fint nu :)
Jag hoppas att denna dag tar slut fort så att man kan få komma hem och bara mysa med min son :) och min dotter :)
Snutta har träning i dag så att hon är nog inte hemma när jag kommer :(
Men att jag får mysa sen med henne :)
Ikväll blir det att städa av lite och fixa, sen blir det att ta fram kläder och stryka mm inför morgon dagen.
Davids kostym ska fram och fixas med :) han är så stilig i den :) synd :( bara att det är en sorgens dag som den ska användas.
Sen blir det att ta det lilla lugna och bara slappa :)
Ledig hela dagen i morgon och det är skönt på många sätt.
Nu skalar jag sista omgången potatis så att straxt säger vi hej på en stund
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela