lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Regn regn regn regn

Publicerad 2013-05-30 06:22:24 i Allmänt,

Det är inte annat än regn ute och jag har ingen lust alls att ge mig ut, ingen lust alls att sätta mig i bilen och åka. 
Trött trött trött som fan men sen är det även som så att jag har ingen ork för "jobbet" inte ett jävla dugg kan jag lova. 
Jobba och slita som fan för knapt inga pengar  alls och jag gör lika mycket om inte mer. 
Blir satt  på luft slott och lovad massa sen när den dagen kommer ja då sparkas benen undan och slotten grävs ner ordentligt. 
känner att jag inte orkar fan ta tag i det, hela dagen blir det inte och jag tänker inte över jobba mig. 
Fan jag som sett fram i mot att få jobba att få ha ett jobb och att få må bra. 
Men att det sket sig jävligt bra kan jag lova och nu är man i bott. 
Fan ni som har jobb och gnäller GNÄLL FÖR FAN INTE !!!!!!!!! 
Fattar inte att dom som vill jobba och slita dom får inte det och dom som inte vill jobba dom har jobb, en del kan ha 3 jobb för fan. 
Världen är jävligt orättvis och det kommer den alltid att vara. 
Fan egen tiden den bara flög så att nu ska man väcka ungar mm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela