lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Sent

Publicerad 2013-05-14 22:45:00 i Allmänt,

Ja nu är klockan rätt mycket, och alla sover, alla utom jag. Trött och sliten nu och jag har fått en del gjort. Dagen känns bra och kvällen med, trots lite gnäll och tjurigt från Jonathans sida. Men är man inte frisk så är man inte och då blir det lätt så. Vi blir hemma i morgon med och det får vi se hur det går. Han blir grinig när han blir rastlös och vill gå ut. Men i morgon kan vi nog ge oss ut en liten stund :). Sitter och kollar runt på skor och sånt. Försöka spara lite pengar mm. I morgon ska david ta med säckar mm så jag kan fixa det sista där uppe. I helgen blir det även att köra skräp så man blir av med skiten och får lite mer plats att röra sig på. Hade tänkt åkt och fixat lite skor mm i helgen men att så kom jag på att jag får ju inga pengar före måndag. Så att det blir å städa, rensa rabatter, och klippa gräset. Ja helgen får gå till att fixa med lite av varje och så. Kolla efter lite mer skor att buda på mm och så. Men att det är svårt och en djungel. Suck man får Gneta på. God natt och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela