lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Snart

Publicerad 2013-05-31 12:37:54 i Allmänt,

Snart är min dag över, snart går man ut genom dörren för sista gången, snart åker man här i från för sista gången. 
Kanske är det någon mening med det, kanske att jag ska vandra en annan väg. 
Super fint väder ute, varmt och gott å fåglar sjunger. 
Jag sitter ute en stund för att slippa svettas ihjäl och för att vädra ur lite mat os. 
Har stekt nästan hela dagen nu och  bankat en jävla massa snitzel igen. 
Kan säga från hjärtat att jag har börjat HATA SNITZEL  sen jag börja här. 
Har varit en super kul tid, och läro rik som bara den. 
Mycket skratt och mycket att göra. 
Jag kommer sakna detta ställe till Max och jag kommer nog alltid slänga en tanke till dom då och då. 
Men att som sagt snart dags att packa ihop och säga tack å hej. 
Hem å njuta av vädret å städa 
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela