lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Söndag

Publicerad 2013-05-26 19:51:09 i Allmänt,

09:00 vakna vi och då var det skrutten som vaknat. 
Han tjata om traktor och lastarn så att jag fick slå igång luren och titta :)
10:00 hade vi kommit ur sängen å åt frukost och vårat vanliga frukost besök kom. 
Blev att prata skit mm och klockan gick. 
12:00 kom vi ut jag och min älskade son, blev att rensa bort ogräs och pöta ute. 
Jonathan lekte som bara den i lekparken och hade skoj. 
Klockan blev snabb t två och då bar det iväg och hämta snutta. 
Jag hade totalt glömt totalt glömt att det var match så att det blev för snutta att byta om i bilen och kasta sig ur bilen när  vi kom fram. 
Barba kom till baka och hade tårta och kakor med sig. 
Han tyckte vi skulle fira min dag :) mors dag :). 
Så att nu när klockan är kväll så har ungar badat och ätit kvälls mat och nu ska dom komma till ro och sova. 
Jag och Jonathan blir hemma i morgon med men sen blir det jobb. 
Nä nu ska jag framför tradera en stund 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela