lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Suck

Publicerad 2013-05-30 12:42:55 i Allmänt,

Står och skalar potatis nu och det är JÄVLIGT skönt att få krypà undan en stund nu igen. 
Vet i fan men det verkar som om alla vaknat på fel sida men blir knepiga på olika tider. 
Kocken är sur verkar det som och varför? 
Inte fan vet jag, ut arbetad kanske eller så är han bara allmänt sur. 
Har varit mest i köket i dag  så att jag har inte hunnit prata med dom andra. 
Så att jag vet inte vad  som bekymrar dom. 
Massa massa potatis är ddet som ska skalas men som sagt mer egen tid till mig :) känner att jag inte riktigt har orken och lusten att umgås med folk nu. 
Och ännu mindre i morgon kan jag lova. 
Fy vad trött man är nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela