lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Vilken vecka

Publicerad 2013-10-10 15:08:06 i Allmänt,

Då har vecka nr 2 gått och man är helt slut, man är inte van att jobba och sen när man går på helspänn hela tiden så blir man extra trött och man vill bara sova. Hela skallen e bedövad och man kan inte tänka eller andas mellan varven man vill bara soooooooooooooooova och vara i fred. I morgon är jag ledig för att jag ska iväg på ett möte som ska ta mig ett steg ännu mer närmre en anställning. Men att besluten är många och funderingarna också är många, kännslor och tankar som åker berg å dalbana upp och ner i en fart som inte finns. Men att det är skönt att kommit igång med att jobba och att man är ute på något, även om det är jobbigt så tvingar jag mig till det hela. Ögonen dom går i kors och man vill sova en stund nu och det ska jag nog ta och göra passa på när min lilla prins sover gott och det behövde han kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela