lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

dimma

Publicerad 2013-09-20 07:55:48 i Allmänt,

Dimman ligger tjock och kallt är det nu på morgonen.
Solen tittar fram och säger Hej :-)
Kaos som det brukar vara med en tonåring i huset.
Finns inget att ha på sig, håret är fel, humöret är som en ogämn väg.
Och skriker när dom undrar något.
Lille bror fick inte sova utan vakna av hennes mindre trevliga humör.
Nu har det blivit tyst för hon gick nyss ut till bussen.
Jag kan lova att mellan varven ser jag ut som en tecknad figur som sväljer en bomb och den sprängs i magen.
Man får svälja många många många ggr för att inte få ett utbrott och skrika i för huset rasar nog då.
Jag undrar hur gubben mår?
Han hade åkt när jag klev upp ur den varma Goa säng som man har på morgonen.
Jonte han är på topp humör och det är skönt.
Har hittat ett super bra system för när han är olydig :-) funkar bra, visst han är inte lycklig men lugnar sig och säger förlåt.
Är riktigt stolt över mig själv att det funkar.
För Jaquelines del kommer det bli ett system också ett nytt, så vi får se vad det blir för något.
Idag har jag det jobbiga mötet så jag funderar på att åka upp till Rosi en svänga innan det är dags.
Se om jag kan få med henne dit som stöd.
Men det märks, fast jag klarar nog det fint eller?
Undra hur det kommer bli med saker, undra om det kommer bli något långvarigt?
Eller om det bara blir fram till jul?
Ja det tål att tänkas på och vad ska jag hitta på då?
Om det inte blir det, måste ju ha ett jobb men hur ska det aaaaaaaaaa jag har kaos i skallen kan jag lova.
Vill bara skrika och springa.
Jag vet inte alls vad som blir av något.
Vet att jag ska hoppa i kläder nu för det är inte långt kvar nu tills vi ska åka.
Ha det gott så länge :-)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-09-21 16:42:38

Jag har en liten frågestund hos mig till söndag, passa på om du vill :)
http://ragdollie.blogg.se/2013/september/passa-pa.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela