lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Djungel

Publicerad 2013-09-19 21:57:21 i Allmänt,

I dag har jag suttit i en djungel av mobiltelefoner, det finns ju sjukt mycket att välja på och jag blir snurrig. Har fått reda på vad vi skulle få ut för min på försäkringen, men att det finns massor och man kan ju lägga till själv också, men vill man det? Vad ska man ha? Vad är man i behov av? Vad funkar bäst? AaaaaaAAAAaaaaAAAAaaaaaAAAAAa Jag har sån besluts ångest att jag skulle kunna dö kan jag lova, och jag vill att det ska vara rätt också. Men så funderar jag på om det är värt att ha en lur för sjukt mycket pengar? Vart ska man dra gränsen? Jag har suttit en bra stund nu och jag ger för i kväll, har suttit hela kvällen ensam, gubben känner sig sjuk och somna vid ca sju, jonte sovit sen sex, snutta kom nyss hem och gick direkt upp i sängen. Ja det har varit ensamt men ändå skönt. Jag har kunnat ladda lite inför morgon dagen då jag ska på möte som e mindre kul men som är viktigt för min skull. Jag har även laddat inför att åka å handla i morgon och att Wilma ska komma hem till oss och sova över natt och snutta ser fram i mot det kan jag lova, så att det ska handlas hem lite extra gott och så ska jag även fixa rosis present som hon ska få på lördag av mig. Måste tyvärr handla lite nu för det ekar lite lätt i skåpen och i kylen och i frysen så att det blir lite att handla. Jag hoppas att hon äter allt wilma och att hon ska tycka om det :) Mitt liv det handla mycket om att ladda och ladda och ladda och planera i flera dagar och att få skallen att funka. Det är jobbigt att ha det så men jag kämpar på så mycket jag bara kan och jag hoppas varge gång att jag ska ha laddat, planerat tillräckligt länge så att det ska gå vägen det man ska göra. För minsta lilla som rubbar mig eller stör mig det får mig att tappa kontrollen och sen blir det bara att fly ut så fort jag bara kan. Jag kan sitta i bilen ett bra tag innan jag kommer ur och går in å handlar, och ibland blir det aldrig handlat utan jag åker hem igen. Önskar det inte vore så men att tyvärr är det det. Men att man kämpar på och man gör allt för att det ska gå bra. Helgen blir lite fartig, i morgon möte, handla, wilma kommer, fixa mat, fixa mys Lördag: Mjölby, sen middag, sen se hur wilma och snutta ska göra om det ska sovas en natt till eller om dom fått nog. Söndag: MATCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så att då blir det att åka till linköping och se matchen å heja på. Sen hem och fixa mat, matlåda, ladda in för att jobba på måndagen, fixa snuttas grejer till skolan, fixa skruttens väska till dagmamman. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA så att man fan orkar med det hela på måndagen. Och man kan ju hoppas på att man fått försäkringspengarna så att man kan fixa sig en lur på söndagen i linköping när man ändå är där och far runt som en yr höna. Kolla med rosi om jag kan låna deras gps så jag hittar för jag anar att gubben han hänger inte med utan att jag får fixa det ensam suck. Jag sitter och väntar på att Breaking News ska börja så jag kan se min faborit serie The Big bang Theory för att sen krypa till kojs och sova som bara den så att det blir morgon :) Jag hoppas att morgondagen flyter på och att det blir trevligt. Mmmm det får man hoppas på

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-09-19 22:26:15

Sv; Tack så mycket för dom orden. Kul du gillade att titta in igen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela