lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

hemma

Publicerad 2013-09-17 11:22:47 i Allmänt,

Ja då har man varit hemma en stund och fått lite fika i sig.
Nu kollar skrutten på Youtube och jag sitter å skriver.
Tvättmaskinen är igång och jag hoppas det hinner bli tort tills det ska ut och åkas igen.
Hände en liten olycka i bilen så att det var bara att plocka ur och tvätta.
Det gick bra hos dagmamman över förväntan måste jag säga, så att det kommer nog gå fint detta :-)
Jag hoppas det i alla fall, visst lite nervös är man allt men det är man alltid.
Och det känns aldrig bra att lämna bort sina barn.
Sitter med en god kopp kaffe och det smakar fint.
Laddar lite inför i kväll då det är föräldramöte och man ska sitta med massa jävla fisförnäma människor som tycker dom är bättre än alla andra.
Men att man får bita ihop och gå å se glad ut.
Och man måste ställa upp på sina barn.
Men att över lycklig är jag inte kan jag lova.
Klädsel är vald och allt sånt är klart.
Snutta ska på match i dag så att jag ska köra henne till torget så hon kan åka med någon av dom andra.
För som vanligt är det bara jobbigt för gubben att ställa upp på sånt och köra.
Så. att tyvärr är ingen av oss med i kväll :-(
Hoppas att hon vet att jag hejar på henne i alla fall :-)
Gud vad trött jag blev och skulle gärna sova en stund z z z zzzzzzz zzzzzzz skulle vara skönt.
Men att nöjd med dagen hittills och jag hoppas Snutta blir nöjd med sina kort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela