lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

jaaaaaaaaa

Publicerad 2013-09-06 13:03:41 i Allmänt,

Solen den lyser och dagen den blir nog fin hoppas jag i alla fall :) Jonathan hade på sig sina fina kläder som jag och han var å hämta i onsdas hos fia :) Underbara fia hade massa kläder och det sluta med två stora säckar med kläder hem :) Så under bar hon är och hon är otroligt snäll, tyvärr så blir det inte att ses så ofta utan det har enbart blivit när det har handlat om kläder :( Vi hade flitig kontakt innan jonte kom och vi båda gick på körskolan ihop, sen blev det sällan när jonte kom och hon har ju tyvärr varit sjuk också och det gjort att det inte varit tid till att ses. Men att nu har han kläder igen för minst 2 år fram över och det känns skönt det kan jag lova :) Och äntligen har det börjat bli en ände på detta med pappas el nu och det är skönt det :) Idag efter nästan två veckor så kom det fram vem som ägde nätet mm mm så att nu ska man bara vänta på alla papper som ska komma som man ska skriva under mm mm Men att tisdag senast finns dom hos mig och då är det bara att skriva under och sen scana in det och maila eller faxa och det borde man kunna göra på biblioteket hoppas jag i alla fall. I dag har jag lämnat sonen och sen lämnat frukt till snutta och sen en snabbis upp till rosi och sen hem och ringa el bolag och maila och greja och det har varit strul. Snart kommer kommer gubben min hem och det är skönt :) Se vad han ska greja med och dona med, men att det märks om inte annat. Hmm jag är inte över lycklig över jontes nya dagmamma på torsdagar suck, jag har inte fått någon bra kännsla alls när det gäller henne och jag är tveksam men att jag får testa som sagt några ggr och se och känns det inte bra så får jag säga till om det. Fan att det blev fullt hos ann-marie för att i mot slutet så funka det ju riktigt bra och jag kände att skrutten tyckte det med och det är ju viktigt att det funkar. Jag gillar ej den nya för att dels utseendet säger en del och sen hur hon blänger och tittar snett, och det gör att man backar ganska mycket men att jag ger det några ggr och funkar det inte så får jag säga till. Fick med ett par jeans från rosi att testa och det har jag gjort LOVE kan jag säga om dom så att det blir att köpa denna modell för att dom sitter hur snyggt som helst. Så att nu ha ha ha ha ha är mojja på G ;) Vad det blir i helgen ja det verkar bli fullt upp och jag vet ej hur jag ska hinna med allt och det gör jag nog inte, på lördag får det bli något som får lida. Söndag är det kalas suck något man inte ser fram imot kan jag lova men att det är bara att bita ihop och åka på det. Och det är på två ställen, pappa fyller och sen ella ska fira sig så att det blir en full söndag med bara massa jävla måsten och när det är så blir jag stressad och förvirrad och det blir bara skit av allt kan jag lova. Hatar när det är så och jag vill bara rymma och skita i allt. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Annars så är det vell lugnt hoppas jag , snutta ska sova borta med tjejerna och ha kul så att hon kommer inte vara hemma och vad vi andra tre ska hitta på ja det vet jag inte så att det blir nog lugnt denna kväll i alla fall. Och det kan jag behöva nu för att skallen den funkar inte som den ska och jag känner bara grått och det känns inte bra med nått. Vill stänga in mig och bara slänga nycklen så att ingen kan komma nära. Vill bara slippa folk att slippa möta folk. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag vill inte och jag orkar fan inte. Men att det blir nog bättre hoppas jag och jag ber för det för det är inte bara jag som lider utan alla dom som står mig nära mår dåligt av att jag inte mår bra. Men tack gode gud för att mina barn inte blir lidande på det sättet för då vet i fan vad jag hade gjort ska jag säga, visst träffa klass föräldrar mm det e ingen hitt men att jag kämpar och jag tvingar mig till mötena. Men att jag ska kämpa mig igenom detta och komma tillbaka igen :) Nä gubben på g hem nu så att jag kladdar en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela