lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

kallt

Publicerad 2013-09-19 08:22:13 i Allmänt,

idag var det kallt när man. klev upp, och kallare kommer det nog bli dag för Dag.
idag blir det Mjölby med Rosi hon ska kolla ögonen så får vi se om hon behöver glasögon.
Annars kommer vi vara hemma och mysa jag å sonen å sen blir det att laga mat :-)
Pannkakor har Jonte beställt så att det är det som står på menyn.
Kolla om man kan hitta en kalender att fylla i alla saker att göra :-)
För jag har bara en lånad Lur ännu och i den vill man inte fylla i massor så att en hjärna att ha med sig vore bra :-)
Gubben sen hem i dag så att det blir bara jag och barnen.
Snutta har träning och det ser hon fram i mot och jag är så glad för hennes skull att hon hittat något som hon brinner för.
:-) en stolt mamma är man allt
Annars så förbereder man sig in för måndag då man ska jobba igen.
Borde kanske ringa men jag har inte hittat orken eller lusten till det hela.
Men jag får nog ta tag i det i morgon och ringa efter att jag varit på arbetsförmedlingen och haft möte med psykologen och det.
Jag har ingen lust alls med något och jag vill inget.
Vara hemma i mitt lilla hus, sköta om mina barn, fixa allt hemma å slippa folk.
Slippa prata med folk, slippa umgås med dom.
Slippa all ångest som kommer när man ska gå ut.
Slippa vara trevlig och slippa fundera på hur mycket skit som sägs om mig bakom min rygg.
Litar inte på någon för att det har man aldrig kunnat.
Ja det är som det är med det hela.
Har funderat på en sak, varför är det så jävla viktigt att tjäna massor och aldrig vara hemma?
Ha det senaste, flashigaste, mm
Och sen titta ner på dom som inte har det så.
Jag fattar inte det hela, och det smittar av sig på barnen suck.
Dryga, snorkiga, människor.
Nä hellre tjäna bra men vara normal och trevlig.
NÄ ta och göra nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela