lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Måndag

Publicerad 2013-09-02 08:03:35 i Allmänt,

Och en grå dag är det, dagarna börjar bli mörkare och det börjar bli kallare ute också. Man kan känna att sommaren tar sitt slut och den kalla hösten kommer :( Jag har haft lite mycket att göra och jag har haft lite mycket att tänka på med. Jag har haft en lite depp period och jag har inte velat göra något. Men att jag har varit tvungen med tanke på att jag har mina underbara barn att ta hand om :) Men att jag har mina dagar och det får man ta tyvärr. Men jag hoppas att det kommer bli bättre nu när man ska få hjälp. Men att det märker vi med tiden hur det blir, men att alla blir nog lite nere när vädret blir kallare och hösten kommer å knackar på dörren. Jag har känt av det och jag har mått dåligt över att det går åt pengar hela tiden och att jag inte är med och drar in något. Jag har haft sån ångest över det och jag drar åt ännu mer och försöker att inte göra av med så mycket pengar men att mat måste man ha och det kostar har jag märkt nu. Inte mycket man får när man handlar. S¨å att pengar, trots, folk och tjat har gjort att jag har dragit ner rullgardinen och bara velat vara i fred kan jag lova. Rosi och peter har cyklat ut hit några ggr och gjort att jag varit tvungen att umgås med folk och att prata men att när dom har åkt så har jag bara tyckt att det varit skönt. Jag har varit den enstöring jag är och ordentligt, men att det är lite bättre nu. Jonte sover gott, han brukar i vanliga fall vara uppe nu och vara på g till maggan men att han är ledig i dag och är hos maggan på tisdag,onsdag och fredag. Vi bytte dag frö att jag ska iväg på möte i morgon och det kan ta tid att vara där, det är lite som ska gås igenom och diskuteras om mm. nervös och lite ont i magen över det men att det går nog bra hoppas jag.......... Förra helgen var det lite full rulle och jag trodde jag skulle dö av all stress och alla måsten jag var tvungen till kan jag lova. Men att jag fixa det och det funka med allt :) Men att jag fattar inte hur stressad jag blir av att ha lite att göra och så. Men att blir det att göra lite så blir jag så stressad att jag håller på att krypa ur skinnet och jag har ingen koll alls känns det som. Handla ja herre gud det kan ta tid det kan jag lova och jag har hyper ventilerar en stund innan jag kommer ut ur bilen och kommer in. Så att handla på infall det funkar inte för min del kan jag lova. Idag ska vi in till Linköping och handla jackor till barnen men jag kan lova att det har jag laddat inför nu sen i lördas. Skulle ha handlat i lördas men att gubben fick lite att annat att göra, pust och lättnad kände jag men att det blir i stället i dag då och det har jag laddat för. På lördag är det marken och det har jag laddat också för kan jag lova och det har jag laddat inför i en månad nu men att jag kommer inte stanna länge kan jag lova och jag hoppas jag över lever det. Pappa och David ska med och gå med mig och det känns tryggt och sen underbara bästaste vännen hanna med sin mamma ska med så att det kommer nog gå fint det. Hoppas jag i alla fall men att man vet ju aldrig, och sen får man se hur det blir med vädret också. Jag hoppas att jag kommer att kunna skriva nu igen och ha orken att uppdatera varge dag som jag gjort innan men att jag törs inte lova något alls. :) :) min underbara son vakna nu och vill gosa med mamma så att jag ska ta och gosa med han nu lite :)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-09-03 02:33:45

Sv; Tack för alla kommentarer.. jag känner mig rätt nöjd med hur jag fick till bloggen till sist.. så nu ska ja sova!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela