lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Seeeeegt

Publicerad 2013-09-14 16:58:29 i Allmänt,

Segt som bara den är det men dagen har snart gått sin väg och det är natt. Jonathan är ännu sjuk och med feber så att det blir en hemma dag i morgon med, vilket han eller jag vill. Men att gå med denna feber som han har det är inte att tänka på kan jag lova. David är och fixar taket hos Anders och han har varit borta sen tidig morgon och ännu ej hemma :( Och om jag fatta rätt så blir det i morgon med så att snuttas match den är nog bara att glömma tyvärr men att det är som vanligt när jag ska göra något så får jag alltid ställa in det :( :( :( Men jag får ta ett snack med han när han kommer hem igen, Jonathan saknar sin pappa i alla fall och jag kan tycka att det hade varit skönt med lite avlastning nu när han är sjuk. Hög feber i natt i alla fall, han kräktes till och med så att han var inte inte pigg och jag fick massa jobb, tog ca 2 timmar innan allt var klart och man kunde sova igen. Sen vakna han till och från hela tiden och yra så att någon vidare sömn det har man inte fått kan jag lova. Sen har han inte sovit något direkt på dagen heller :( Så att man är rätt sliten nu och jag kan villigt erkänna att mitt humör börjar tryta lite men att det ska nog finnas något skoj att hitta på :) Funderar på att hyra en film och titta på med han :) Men att vi får se, nepp ta och fixa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela