lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

sjukling

Publicerad 2013-09-13 08:21:13 i Allmänt,

japp i dag är min gull klimp sjuk :-( och ynklig som bara den.
Trött som bara den just nu, han hade feber yrA i natt som bara den så att han var vaken till och från.
Nu sitter han och kollar på lilla röda traktorn.
Tycker så synd om han men att han verkar ha det rätt mysigt ändå.


Jag sitter och njuter av kaffet som jag koka nyss.
Blir att måla en sista gång på sista Byron, och sen är det detaljer kvar att måla som gör det lilla extra.
Har hållt på nu ett bra tag att måla i Barnens rum, så att jag hoppas det snart är klart.
Är så läääänge sen man skrev här att man borde skämmas.
Men som sagt att man hinner inte allt, och nu när jag har haft toppen dagar så har jag lagt ner all min energi på att vara med dom och busa, mysa mm
Och i dag blir det extra mys med skrutten som e sjuk.
Jaqueline var sjuk måndag- onsdag så att det var nog väntat att han skulle bli sjuk.
igår var vi hos Rosi och gratta henne en stund på förmiddagen, men skrutten sov hela tiden så att det börja nog redan igår.
Nästa helg blir det middag hos Rosi för att fira lite bättre.
ska bli kul att åka och jag hoppas verkligen David följer med som han lovat.
Men det blir. väll som vanligt att han drar sig ur.
Han kan slippa men att jag får inte när vi ska till hans släkt.
Kommer bli besviken om han inte följer med.
Jag ska börja arbets träna den 23:e så att vi får se vad det leder till denna gång.
Nä jag ska ta och mysa nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela