lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

suck

Publicerad 2013-09-04 13:15:26 i Allmänt,

Ja suck är vell det jag just nu kan få fram ur mig, känner mig helt matt och jag önskar att det vore mindre måsten hela tiden. Önskar jag kunde skrika ibland GE FAN I MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LÅT MIG VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men att det kan man inte tyvärr och man ska hela tiden vara snäll. Idag hade jag haft världens chans att bara ta det lugnt och vila för det e vad min skalle skulle behöva nu men icke det går inte det. Sen jag kom hem har det fan bara gått i ett hela tiden och jag är helt slut i skallen å straxt måste jag åka och hämta skrutten hos maggan. Och när han har blivit hämtad så ska man fixa mat och sen blir det en tur till mjölby för att hälsa på sofia en stund. Hoppas att morgon dagen kan bli lugn men att skrutten kommer nog hålla igång som bara den kan jag ana. Får nog ta och säga ifrån snart till att hjälpa alla hela tiden och stanna upp och ta hand om mig lite. Men ego är inte min grej direkt och jag kan inte vara så kall mot folk. Var på möte igår och jag ska börja arbetspröva och det skulle bli om ca 2veckor om jag fatta rätt med det hela, men det var mycket och jag var helt slut efter mötet, att prata om bekymmer det gör att man blir helt tom och hur trött som helst. Men att det verkar fixa sig lite, och sen får vi se hur det blir när hela utredningen är klar vad som kommer ske med mig. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa hatar att inte ha koll på mitt liv utan att andra ska fixa men att nu är jag i detta läge att jag fixar det inte och jag måste erkänna att det är som det är. Men att erkänna sig svag det gör man inte och det är tabu i våran släkt att göra, men att nu är jag tvungen och det känns jobbigt. Dagarna dom bara flyger förbi mig och jag kan inte haffa dom så att dom stannar, känns som om man inte hinner med något. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dags att rusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela