lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

livet

Publicerad 2014-08-14 19:10:27 i Allmänt,

Ja livet är tuft ibland och som en bergodalbana.
Och förändringar är på väg mm.
Ännu värre är det när äns dotter har det jobbigt.
Jaqueline är ledsen och tårarna bara rinner på henne.
Krossat hjärta å ångest till max.
Hennes bästa vän bara sviker hela tiden och bara är med andra.
Sen hennes vän Felicia ska flytta, flytta till Medevi utanför Motala och det innebär att hon byter skola och kommer gå i Motala.
Jaqueline har sån ångest å känner sig så ensam och vilsen.
Dom kommer så bra överäns och har så roligt ihop.
Jag önskar jag kunde ta och bota hennes sorg.
Kasta bort det onda och göra allt bra igen.
Det gör så så så sjukt ont i mig att se henne så här.
Jag vet hur ont det gör för jag har själv haft samma bekymmer.
Jag kan inget gör å det gör det ännu värre suck.
Tror det är bra för henne att vara ensam i kväll och att åka till Tranås å ränsa tankarna lite.
Hon är nog väldigt nerrvig också inför att börja sexan å på en ny skola.
En ny skola med mer elever och nya människor.
Nya lärare som hon inte känner mm
Så att det är jobbigt här hemma ikväll.
Märks att hon börjar bli stor men ändå inte.
Att hormoner flödar mm mm
Jag hoppas att hon snart blir glad igen och att hon snart blir sig själv.
Jag vet att hon kommer finna nya vänner bara hon ger det en chans och är den goa tjej hon är.
Jonathan han sover och sover å sover.
Han vill inte vakna och är bara grinig.
Tror att han börjar bli sjuk 😥 eller nått.
Gubben han sliter å sliter å sliter å sliter med pannrumet så att han ser man inte mycket av.
Men det kommer bli toppen när det är klart.
Har inte gjort så mycket annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela