lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

lugn

Publicerad 2014-08-10 21:02:02 i Allmänt,

nu ligger jag i min dotters säng å slappar med henne. har haft en skön och lugn eftermiddag med henne. har städat och fixat lite. vo flyttade ner har till nedre plan i dag för att nu har dom börjat röra på sig ordentligt. i helgen har vi varit i borås och kollat massa djur och haft mys 😊. det var hela min familj och sen ellas familj som åkte. vi hade felicia med oss och hon tyckte det var super. i veckan har det även varit marknad och fullt ös i lilla skänninge. jag fick ett underbart skal av min dotter så att jag var super nöjd 😊. annars då?? ja annars är allt bra tror jag, jag har kaos som vanligt inombords och rörigt. men med min lilla goa familj är det bra. vi håller på och fixar med bergvärme så att det är mycket bygg på gång men roligt. sommaren har gått fort, för fort och det känns jobbigt och sorgligt. men att man får se fram imot att det är jul sen.
Min dotter växer så det knakar och hon börjar bli stor på många sätt.
Denna vecka har hon fått känna på bff svek och det är jobbigt för henne.
I tisdas så blev hon sårad.
Hon och bästa vännen skulle varit men så blev inte fallet.
Hennes bff valde att vara med någon annan och sen skita i att svara i luren å på sms.
Så att hon blev super lessen.
Hennes bffs ursäkt var att jag glömde bort och jag glömde svara.
Idag blev det samma svar jag glömde bort att vi skulle vara men du hade ju kunnat påminna mig.
Grrr jag kallar inte det bästa vän.
Men att tyvärr så kommer nog detta att hända väldigt många gånger.
Men att vi myste till det och tog en hel efter middag ihop.
Nu ligger hon å funderar på vad hon ska ha för blogg namn och vad den ska handla om.
Så att hon andvänder sina geni knölar nu.
Jag har även letat säng till henne idag igen.
Men det är svårt å knöligt.
Gäsp vad klockan springer iväg och det är snart dags att sova säng.
ska försöka ta tag i det hela å blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela