lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Natt

Publicerad 2014-08-10 23:42:07 i Allmänt,

Eller ja nästan natti natt i alla fall.
Barnen sover och jag slappar nu.
Ska straxt sova jag med nu men att det är skönt att ha en stund ensam och sen njuta av tystnaden som är.
Dagen den har gått bra och fort, känns lite sorgligt bara att snutta har varit så ledsen och bränd ogen.
Men människor är elaka och falska å tyvärr barnen lär sig tidigt 😠
Jag har inte kunnat säga något för det finns inget som hade kunnat trösta i alla fall.
Jag har bara kunnat trösta och försöka göra det roligt för henne.
Men inte lätt inte men jag hoppas att jag har hjälpt henne lite i alla fall.
Min fina flicka, varför just hon råka ut för detta?
Hatar att se när mina barn är ledsena eller så.
Inget man vill se kan jag lova.
Men tyvärr blir det så.
Jag älskar mina barn oerhört mycket och jag vill alltid göra allt bra.
Tyvärr kan jag ej det och i detta fall kan jag ej det.
Jag hoppas morgon dagen blir bättre.
God natt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela