lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

onsdag å regn till och från

Publicerad 2014-08-13 12:59:01 i Allmänt,

Dagen blev tidig och full rulle.
Jonathan vakna vid ca sju å tyckte nu ska vi upp.
Så att jag gick upp och fixade frulle mm
Väckte hela huset och fick fart på dom.
Små tjafs mellan ungarna men att det är som vanligt.
Felicia blir här i natt med men i morgon åker hon hem.
Har varit roligt att ha henne här men att det ska bli skönt att få ha sin lilla familj för sig själv.
I morgon blir det att städa av snuttas rum, packa skolväska, lägga fram kläder mm.
För fredag åker hon till......... tranås och kommer hem på söndag ganska sent.
Så att det får fixas i morgon mm
Dagen har gått fort känns det som och om en stund kommer hanna med mor å fikar.
Orkar inte med någon igentligen men sin "bästa" vän får man ta sig tid ork med.
Är i en period igen då jag bara vill gömma mig.
Idag är man extra trött också för att det blev sent igår och tidigt i dag.
Barnen är rätt lugna nu och kattungarna också.
Skönt för att man blir helt slut av all aktivitet runt än.
Känns konstigt å lite jobbigt å lite sorgligt att semestern är slut på måndag å värkligheten kommer.
Men att livet är så att dagar kommer å går.
Om två veckor ca blir det full fart här igen.
Då kommer dom och ska borra för jordvärme å instalera allt mm.
Så att då blir det spännande 😊
Jag undrar vad som kommer hända med mig å min framtid?
Jag har ingen aning och jag är rädd.
Faktiskt så känner jag att jag är helt slut så att man orkar inte bry sig eller tänka.
Men så fort man lägger sig så snurrar tankarna runt runt runt runt runt så man blir galen.
Dom tar aldrig slut och jag får knapt ro till att sova.
Men att man får kämpa på och se glad ut.
Tror att all stress,ångest,panik,och sömnbrist har bidragit till att jag tappat håret på vissa ställen.
Men som tur är så kan man dölja det.
Sen är det vanliga pengar, att man hela tiden ser att pengar går åt och allt bara kostar.
Och det ska alltid paja hundra saker samtidigt när det inte finns för mycket.
Trött och orkeslös man blir på det.
Jag har tappat mig och orken totalt känns det som.
Jag hoppas att jag hittar mig snart igen.
Det är nog bara lite mycket av allt helt änkelt.
Nä ta och fixa altanen tills främmat kommer hit.
😢😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela