lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

så lugnt

Publicerad 2014-08-18 23:15:47 i Allmänt,

Just nu har hela huset somnat, alla utom jag.
Gäsp borde sova men lugnet och tystheten gör att jag blir kvar.
Tvin på låg volym och bara i bakgrunden.
Dagen har gått sjukt fort fram och det har varot mycket fart hela tiden.
Lämna Jonte hos Maggan och efter det åkte jag till Hanna å Anita å drack kaffe en stund.
Efter det åkte jag till Rosi och Peter å åt frulle å prata skit en stund.
Efter det bar det av till Öb, Coop, och biblioteket.
Efter det så mötte jag upp pappa på torget å tog ut pengar åt han.
När det va gjort så åkte jag hem.
Lastade in mina varor och sen måla på Jontes nattbord/skåp.
När jag var klar med det så bar det av för att hämta han.
Hämta Jonte bus som hade haft hur roligt som bara den och busat.
Han var bra sliten när vi kom hem.
Sluta med att vi båda somna i sängen så så gott och jag blev väckt av snutta som ringde.
Prata klart med henne å gick upp å måla en gång till.
Började förbereda maten å sen blev det dags att hämta snutta.
Kom hem å hon hade hur mycket spm hellst att prata om 😊 och det var hur kul som bara den å lySsna.
När maten var i magen å barnen klara för att sova så gick jag upp å måla.
Så nu står det på tork och vänta på att bli om pysslat med bilder.
Nä sova nu för att nu är jag så trött att jag ser dubbla tangentbotd 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela