lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

ångest attack

Publicerad 2014-01-02 12:26:45 i Allmänt,

Som fan fick jag över allt ihopa.
Gubben är dålig men dom hittar inga fel på han.
Jonathan å Jaqueline ja dom är inne i en mindre rolig period av sina lov.
På jobbet är allt annorlunda och inget stämmer.
Plus att det jag var mest orolig över kom.
Dom kräver att jag sköter kassan och möter folk.
När han gick igenom det så fick jag sån ångest att jag inte fick luft.
Dom andra har gått för att äta på pizzan.
Men jag kände att jag fixar inte det och sen har jag inga pengar till det.
Jag behöver denna lilla stund för mig själv å matlusten är borta.
Jag fattar inget av det dom säger, det går bara runt runt runt runt och det fastnar inte.
Fan vad jag är trög som inte fattar och framförallt inte kommer ihåg.
Jag glömmer det lika fort som jag får veta det.
Jag tror inte dom ville ha med mig för att dom ringde precis när dom gick och dom visste att jag hade lite kvar.
Skit samma för som det ser ut nu så kommer jag sluta.
Skallen är full och känns som om den vore bedövad ihop med kroppen mm.
Känner att jag borde åka hem å sova och bara skita i allt.
Skulle vara skönt att bara slippa allt och slippa bla bla bla bla hela tiden.
Slippa få skit hela tiden för allt och slippa vara oduglig i allas ögon.
Men att sån tur har man inte.
Kaos kaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela