lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2014-01-01 00:15:43 i Allmänt,

Det smäller över allt och alla firar det nya året, antar att dom har det trevligt. Jag sitter i soffan och med datorn i knät och kollar tv. Alla andra i min familj dom sover gott och märker inte att det är ett nytt år nu och en ny början för vissa. Man ska igentligen vara glad nu och bara tycka att livet är bäst. Men jag kan inte det, det går bara inte och jag undrar hur detta år ska bli och sluta............ Har haft ett tuft år och det har inte varit lätt. Jag har varit långt ner och jag verkar inte ta mig upp detta år heller suck. Fick fast jobb den 1/12 men att nu ser det ut som om jag kommer bli av med jobbet å falla lite till. Dom har ändrat schemat så att jag reder inte ut det riktigt och jag vet inte hur det blir. Tankarna dom far bara fram och nu minns man till baka till ungdomes år och snygg man var då. Nu är man en gammal tant som inte vet varken ut eller in. Jag önskar att saker kunde se annorlunda ut men det gör dom inte. Tröst äta har jag börjat med så att kroppen min den tar stryk och jag mår sämmre av det. Men orka bry sig och orka ta tag i skite. Jag mår dåligt av att kliva upp ur sängen och jag är ständigt trött och jag skulle kunna sova hela tiden kan jag lova. Jag har ångest varge gång jag ska till jobbet. Önskar att det inte vore så illa utan bättre. Men jag har kommit fram till att jag kommer nog aldrig må bra igen och det är bara att axeptera. Fy det är så mycket måsten att jag blir tokig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela