lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

köksbordet

Publicerad 2014-01-02 06:18:14 i Allmänt,

Sitter man vid nu, trött som fan å sovit dåligt.
Ångest över att åka till jobbet, ångest över att ha massa folk runt mig.
Ja ångest som fan för allt.
Ingen lust att åka till jobbet inte och jag vet inte vad jag ska säga till dom.
För man kan inte lita på någon av dom, för dom hugger gärna kniven i varandra om dom kan å kommer åt.
Jag och bossen å det är inte bara mig utan alla han fräst åt och betett sig illa mot.
Gapat och skrikit å varit jävligt otrevlig mot än.
Nja två stycken har ju klarat sig men den ena umgås han väldigt nära privat å vi på jobbet har fått sett det i mellan åt.
Och den andra är bästa vän med den han grejar med.
Skiter i det egentligen men när det blir förmåner för andra så kan jag bli irriterad som fan.
Men att det är bara att bita ihop å se glad ut.
Vet inte hur länge jag blir kvar som sagt, för kan jag hitta ett annat jobb så gör jag gärna det.
För det är mycket som gör att man känner så men framförallt schemat.
Han ska ha enskilda samtal med alla under dagen i dag och i morgon.
Så att vi får se vad som sägs mm.
Jag vet bara att det kommer bli kaos under ett bra tag med hans ändringar mm.
Ja herre gud.
Nä fixa med det sista å bege sig av till skiten som det känns nu i alla fall.
Kladdar mer när jag hittar en lucka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela